Dunlop SP QuattroMaxx ( 255/40 R19 100Y XL RO1 )

Dunlop SP QuattroMaxx ( 255/40 R19 100Y XL RO1 )
Brand: Dunlop
165.5 EUR
Lisää ostoskoriin

Kilpa-automaista ohjaustarkkuutta ja ajomukavuutta suuritehoisiin katumaastureihin. Loistava ajotuntuma Ohjaustarkkuutta DuPont™ Kevlar® -tekniikan avulla Hyvä pito märillä ja kuivilla tienpinnoilla Tehokas vesiliirtojen ehkäisy Loistava ajotuntuma Touch-tekniikan ansiosta Dunlop SP QuattroMaxx -renkaiden Dunlop Touch -tekniikka parantaa ajotuntumaa. Tuloksena on hyvä hallittavuus ja miellyttävä ajokokemus. Ohjaustarkkuutta DuPont™ Kevlar® -tekniikan avulla SP QuattroMaxx -renkaiden sivuseinämät on vahvistettu DuPont™ Kevlar® -tekniikalla, joka parantaa ohjaustarkkuutta ja vakautta kaarteissa. Hyvä pito märillä ja kuivilla teillä Dual Silica -seos antaa erinomaisen pidon ja jarrutustehon sekä märissä että kuivissa olosuhteissa. Seos tekee renkaista myös kulumiskestävät.Tehokas vesiliirron torjunta Renkaan syvät ja leveät urat poistavat veden nopeasti, jolloin ajoneuvo pysyy hyvin hallinnassa kovallakin sateella. Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus. Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen. Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä. Muuttuva maakosketussuhde. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio ja muuttuva maakosketussuhde parantavat vesiliirtoturvallisuutta. Massiiviset olkapalat poistavat veden nopeasti ja ilman turbulensseja ja takaavat hämmästyttävän vakauden kaarreajossa.Edut Erinomainen vesiliirron sieto, lisääntynyt tiekosketus, entistä parempi vakaus ja ohjaustarkkuus kaarreajossa. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio parantaa ajettavuutta ja vesiliirron vastustusta. Yhtenäinen keskiripa parantaa vakautta ja ohjaustarkkuutta. Epäsymmetrinen urarakenne tehostaa pitoa märillä ja kuivilla pinnoilla.Edut Parempi suorituskyky sekä suorilla että kaarteissa, pienempi vesiliirron riski. Matalampi kulutuspintakuvio. Entistä litteämmän kulutuspintaprofiilin ansiosta Dunlopin uuden sukupolven renkaiden kosketuspinta on renkaan koosta ja tyypistä riippuen 4–8 % tavallista suurempi. Entistä suurempi kosketuspinta parantaa vakautta ja tietuntumaa, mikä takaa nopean ja tarkan käsiteltävyyden.Edut Parempi ajovakaus ja ohjaustarkkuus, vähemmän hampaille kulumista, erinomainen vakaus ja tarkkuus kaarteissa, ensiluokkainen pito kuivalla tiellä. Multi Radius Tread (MRT) (monialueinen kulutuspinta). MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa. Kaksoissilikaseos. Seos parantaa kiihtyvyyttä ja vähentää kulumista.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky erinomainen käsiteltävyys kesäisillä ja syksyisillä teillä hyvä pito kulutuskestävyys.