Dunlop SP Sport Maxx GT ( 315/30 ZR19 (100Y) )

Dunlop SP Sport Maxx GT ( 315/30 ZR19 (100Y) )
Brand: Dunlop
395.9 EUR
Lisätietoja

Poikkeuksellisen hyvä pito ja käsiteltävyys kuivilla pinnoilla, suuritehoisiin urheiluautoihin Erinomainen pito kuivilla pinnoilla Tarkka käsiteltävyys ja ohjattavuus Vakaa ajettavuus suurissa nopeuksissa ja kaarteissa Loistava pito kuivilla pinnoilla racing-teknologian ansiosta Nauti poikkeuksellisesta ajotuntumasta Sport Maxx GT -renkaiden avulla. Kulutuspintaseokseen on sekoitettu rata-autoilussa käytettävää racing-nokea, joka parantaa pitoa ja jarrutustehoa kuivilla pinnoilla.Tarkka käsiteltävyys ja ohjautuvuus Dunlop Touch -tekniikka yhdistää useita edistyksellisiä ominaisuuksia, jotka parantavat ohjaustarkkuutta ja käsiteltävyyttä. Suoran kulutuspintaprofiilin ansiosta kosketusalue on entistä suurempi, mikä parantaa ohjaustarkkuutta ja ajotuntumaa.Vakautta suurissa nopeuksissa ja kaarteissa Sport Maxx GT -renkaat säilyttävät muotonsa moottoritienopeuksissa, mikä parantaa vakautta ja kulumiskestävyyttä. Paine jakautuu kosketuspinnalle tasaisesti, joten siirtyminen suoralta kaarteeseen sujuu helpommin. Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Dunlop RunOnFlat -teknologia mahdollistaa ajon jatkamisen jopa 80 kilometriä renkaan puhkeamisen tai tyhjentymisen jälkeen. RunOnFlat-renkaissa on vahvistetut sivupinnat, joiden ansiosta renkaan voi pitää liikkeessä, vaikka ilmanpaine katoaisi täysin.Turvallisuustiedote Dunlop RunOnFlat -renkaat tulee asentaa vain autoon, joka on suunniteltu rengasrikon kestäville renkaille ja jossa on toimiva rengaspaineen varoituslaite, kuten Dunlop WARNAIR. Enimmäismatkaa 80 km ja suurinta sallittua 80 km/h:n nopeutta ei saa ylittää. Tutustu auton käyttöohjeisiin, koska valmistajan kyseistä ajoneuvoa koskevat ohjeet saattavat poiketa tässä annetuista ohjeista. Silica-Plus-seos. Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on erinomaiset pito-ominaisuudet, erityisesti märällä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky erinomainen pito märissä ja kylmissä olosuhteissa vähäinen kuluminen. Nanohiukkaset Kulutuspintaseos, jossa on kilparenkaiden nokimustan nanohiukkasia. Hartsiin ja polymeeriaineksiin yhdistetyt nanohiukkaset antavat erinomaisen pidon kuivilla ja märillä teillä.Edut Ensiluokkainen pito kuivalla ja märällä, tarkka jarrutus, alhaisempi kuluminen. Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen. Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä. Muuttuva maakosketussuhde. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio ja muuttuva maakosketussuhde parantavat vesiliirtoturvallisuutta. Massiiviset olkapalat poistavat veden nopeasti ja ilman turbulensseja ja takaavat hämmästyttävän vakauden kaarreajossa.Edut Erinomainen vesiliirron sieto, lisääntynyt tiekosketus, entistä parempi vakaus ja ohjaustarkkuus kaarreajossa. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio parantaa ajettavuutta ja vesiliirron vastustusta. Yhtenäinen keskiripa parantaa vakautta ja ohjaustarkkuutta. Epäsymmetrinen urarakenne tehostaa pitoa märillä ja kuivilla pinnoilla.Edut Parempi suorituskyky sekä suorilla että kaarteissa, pienempi vesiliirron riski. Matalampi kulutuspintakuvio. Entistä litteämmän kulutuspintaprofiilin ansiosta Dunlopin uuden sukupolven renkaiden kosketuspinta on renkaan koosta ja tyypistä riippuen 4–8 % tavallista suurempi. Entistä suurempi kosketuspinta parantaa vakautta ja tietuntumaa, mikä takaa nopean ja tarkan käsiteltävyyden.Edut Parempi ajovakaus ja ohjaustarkkuus, vähemmän hampaille kulumista, erinomainen vakaus ja tarkkuus kaarteissa, ensiluokkainen pito kuivalla tiellä. Multi Radius Tread (MRT) (monialueinen kulutuspinta). MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa. Kaksoissilikaseos. Seos parantaa kiihtyvyyttä ja vähentää kulumista.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky erinomainen käsiteltävyys kesäisillä ja syksyisillä teillä hyvä pito kulutuskestävyys.