Suorituskykyinen rengas arvaamattomaan talvisäähän Ajettavuus kaikissa sääolosuhteissa Erinomainen käsiteltävyys kuivilla pinnoilla Parannettu pito märillä ja kuivilla pinnoilla Vesiliirtojen ehkäisy Ajettavuutta kaikissa talviolosuhteissa Winter Sport 3D -renkaat on optimoitu kaikenlaisia talviolosuhteita varten käyttämällä kolmea erilaista lamellointiteknologiaa. Loistava käsiteltävyys SP Winter Sport 3D -renkaiden Dunlop Touch -tekniikka parantaa ajotuntumaa, joka on tärkeä auton hallinnan ja käsiteltävyyden kannalta. Uusi lukittuva 3D-lamellointi muodostaa tukevan olka-alueen, joka parantaa käsiteltävyyttä ja vakautta kuivilla teillä. Erinomainen pito märillä ja kuivilla pinnoilla Kulutuspinnan silica-seos pysyy joustavana alhaisissa lämpötiloissa ja antaa hyvän pidon sekä märillä että kuivilla teillä. Paine jakautuu tasaisesti laajalle kosketuspinnalle, mikä auttaa säilyttämään tuntuman tiehen. Vesiliirron torjunta Suunnatut urat poistavat veden nopeasti ja ongelmitta ehkäisten vesiliirtoa. Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Dunlop RunOnFlat -teknologia mahdollistaa ajon jatkamisen jopa 80 kilometriä renkaan puhkeamisen tai tyhjentymisen jälkeen. RunOnFlat-renkaissa on vahvistetut sivupinnat, joiden ansiosta renkaan voi pitää liikkeessä, vaikka ilmanpaine katoaisi täysin.Turvallisuustiedote Dunlop RunOnFlat -renkaat tulee asentaa vain autoon, joka on suunniteltu rengasrikon kestäville renkaille ja jossa on toimiva rengaspaineen varoituslaite, kuten Dunlop WARNAIR. Enimmäismatkaa 80 km ja suurinta sallittua 80 km/h:n nopeutta ei saa ylittää. Tutustu auton käyttöohjeisiin, koska valmistajan kyseistä ajoneuvoa koskevat ohjeet saattavat poiketa tässä annetuista ohjeista. Silica-Plus-seos. Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on erinomaiset pito-ominaisuudet, erityisesti märällä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky erinomainen pito märissä ja kylmissä olosuhteissa vähäinen kuluminen. Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen. Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä. Monilamellijärjestelmä. Keliolosuhteet voivat vaihdella huomattavasti talviaikaan. Kylmä, kuiva, luminen tai loskainen tie voi asettaa renkaalle erittäin ankaria vaatimuksia. Dunlopin monilamellijärjestelmä vastaa haasteeseen erityyppisillä lamelleilla erilaisiin talviolosuhteisiin.Edut Yhtenäinen suorituskyky vaihtelevissa talviolosuhteissa. Multi Radius Tread (MRT) (monialueinen kulutuspinta). MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa.