Dunlop Sport BluResponse ( 185/55 R15 82V )

Dunlop Sport BluResponse ( 185/55 R15 82V )
Brand: Dunlop
101.1 EUR
Lisätietoja

“ALL GRIP. NO COMPROMISE 2,8 metriä lyhyemmät jarrutusmatkat märällä asfaltilla 3 metriä lyhyemmät jarrutusmatkat kuivalla asfaltilla 30% kevyempi vierintävastus verrattuna edeltäjään Vaimea äänenmuodostus Erinomainen märkäpito Täysin uusi kulutuspinnan kumiseos varmistaa erinomaisen pidon ja lyhyet jarrutusmatkat märällä asfaltilla. Leveät keskiurat poistavat veden nopeasti renkaan kosketuspinnan alta torjuen tehokkaasti vesiliirtoa. Lyhyet jarrutusmatkat Dunlopin innovatiiviset ““Short Braking”” kuviopalat lyhentävät jarrutusmatkoja sekä märällä että kuivalla asfaltilla. Tehokkaisiin autohin suunnitellut, dynaamisesti jäykät palat kasvattavat tiekosketusta jarrutuksissa. Polttoainetta säästävä rakenne Sport BluResponsen aerodynaaminen muotoilu ja uusi, lämmönmuodostusta vähentävä kumiseos keventävät renkaan vierintävastusta 30% sen edeltäjään verrattuna. Tämä tarkoittaa keskimäärin 100 € vuosittaista säästöä polttoaineen kulutuksessa.Vaimea äänenmuodostus Suljetut olka-alueiden urat vaimentavat tehokkaasti tiekosketuksen aiheuttamaa ääntä. Verrattuna neljään johtavaan kilpailijaan ja edeltävään malliin. Testin suoritti puolueeton tutkimuslaitos TÜV SÜD Automotive. Syyskuu 2012, tilaajana Goodyear Dunlop. Rengaskoko: 205/55 R16 91V, Testiauto: VW Golf, Testipaikka: Mireval (FR), Papenburg (D) ja Garching (D), Raportin No. 76249744. Säästö polttoaineenkulutuksessa on laskettu 5% mukaan perustuen 14.000 km vuosittaiseen ajosuoritteeseen, 1,59 € litrahintaan sekä 9 l/ 100 km keskikulutukseen. Vertailukohteena on käytetty aiempaa mallia Dunlop SP FastResponse rengasta. Todelliset säästöt saattavat vaihdella johtuen erilaisista ajotyyleistä, sää- ja tieolosuhteista, rengaskoosta, ilmanpaineista ja ajoneuvon kunnosta. 1,59€ / litra oli keskimääräinen hinta Ranskassa lokakuussa 2012. Lähde: European commission. Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen. Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä. Muuttuva maakosketussuhde. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio ja muuttuva maakosketussuhde parantavat vesiliirtoturvallisuutta. Massiiviset olkapalat poistavat veden nopeasti ja ilman turbulensseja ja takaavat hämmästyttävän vakauden kaarreajossa.Edut Erinomainen vesiliirron sieto, lisääntynyt tiekosketus, entistä parempi vakaus ja ohjaustarkkuus kaarreajossa. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio parantaa ajettavuutta ja vesiliirron vastustusta. Yhtenäinen keskiripa parantaa vakautta ja ohjaustarkkuutta. Epäsymmetrinen urarakenne tehostaa pitoa märillä ja kuivilla pinnoilla.Edut Parempi suorituskyky sekä suorilla että kaarteissa, pienempi vesiliirron riski. Matalampi kulutuspintakuvio. Entistä litteämmän kulutuspintaprofiilin ansiosta Dunlopin uuden sukupolven renkaiden kosketuspinta on renkaan koosta ja tyypistä riippuen 4–8 % tavallista suurempi. Entistä suurempi kosketuspinta parantaa vakautta ja tietuntumaa, mikä takaa nopean ja tarkan käsiteltävyyden.Edut Parempi ajovakaus ja ohjaustarkkuus, vähemmän hampaille kulumista, erinomainen vakaus ja tarkkuus kaarteissa, ensiluokkainen pito kuivalla tiellä. Multi Radius Tread (MRT). (monialueinen kulutuspinta) MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa.”